Danas sve više firmi imaju svoj veb-sajt na internetu. Nekada su sajtove imale samo velike firme sa ogromnim profitima, međunarodne kompanije sa više hiljada zaposlenih i slično. Danas to više nije tako. Sve češće sajtove imaju i manje firme, i one koje tek počinju sa poslovanjem, kako bi vremenom dostigle one velike kompanije sa dugogodišnjom tradicijom.

Osnovna pitanja koja se pritom nameću jeste da li je baš mojoj firmi potreban sajt? Koliko to košta? Koliko se to isplati? Zašto je danas bitno da firma ima sajt?

Evo zašto je dobro i bitno da Vaša firma ima svoj sajt!

Izlazak iz anonimnosti

Izlazak iz anonimnosti je jedan od glavnih razloga zašto se mnoge savremene firme opredeljuju da naprave svoj veb-sajt. Mnogi korisnici obično očekuju da firma ima svoj veb-sajt, na kojem mogu pronaći više informacija o samoj firmi kao i o njenim proizvodima ili uslugama, isto kao što očekuju i da svaka firma treba da ima broj telefona ili vizitkartu.

Čak i ako je neko već čuo za Vašu firmu i zna čime se bavite, veoma je moguće da će probati da nađu nešto više o Vašoj firmi na internetu. Neretko će prvo probati da saznaju nešto više o Vama na internetu pa tek onda, ako budu zadovoljni, posetiti Vašu radnju ili Vas pozvati telefonom da se raspitaju za dodatne informacije.

Uvek dostupni svojim klijentima

Veb-sajt radi za Vas čak i kada Vi niste tu, i van radnog vremena. Dostupan je na internetu svaki dan, 24 sata dnevno. Veb-sajt je uvek dostupan Vašim klijentima, sa svim informacijama koje želite da im pružite. Postoji i mogućnost, po želji, da sami obave porudžbinu preko sajta i van vašeg radnog vremena, onda kada im najviše odgovara, pa da Vas odmah ujutru dočeka spremna porudžbina.

Veb-sajt je nezamenljiv i uvek dostupan izvor potrebnih informacija za Vaše klijente koje bi im, u suprotnom, bile dostupne isključivo u Vaše radno vreme.

Proširivanje tržišta

Veb-sajt Vas čini dostupnima i klijentima koji su dosta udaljeni od Vas. U zavisnosti od roba i usluga koje nudite, možete ih vrlo brzo učiniti dostupnima i van granica Vaše zemlje. Ceo svet je danas jedno veliko tržište i, dokle god firma nema svoj veb-sajt manje-više je sebe ograničila isključivo na lokalno tržište. Postavljanjem veb-sajta na internet, firma dobija pristup međunarodnom, svetskom tržištu, i postaje dostupna klijentima širom sveta. U zavisnosti od želje i strategije poslovanja, vrlo lako se može pretvoriti u globalnu kompaniju sa klijentima i saradnicima na svim kontinentima.

Klijenti Vas sami kontaktiraju i dolaze kod Vas

Postavite na sajtu mapu sa označenom lokacijom gde se nalaze kancelarija ili radnja, sa uputstvima kako je najlakše doći do Vas kako bi potencijalnim klijentima mogli lako da dođu do Vas. Ili ostavite kontakt podatke kako mogu najlakše da Vas kontaktiraju.

Povećanje prodaje

Vaš veb-sajt je Vaš prodavac. Može sam da informiše kupce i vrši prodaju nezavisno od doba dana i noći i dana u nedelji. On jednako dobro može da opsluži desetine Vaših klijenata ili stotine, istovremeno. Ukoliko ostavite mogućnost poručivanja preko interneta, porudžbine mogu prosto krenuti da stižu same od klijenata koje nikada niste ni čuli ni videli.

Niski troškovi reklamiranja

Veb-sajt pruža mogućnost da se preko interneta dođe i do najudaljenijih klijenata, bolje nego bilo koji drugi vid reklamiranja. Svakako da treba i vremena da bi Vaš veb-sajt dostigao određenu popularnost i posećenost, i ostvario ozbiljnije rezultate, troškovi pravljenja i održavanja veb-sajta su relativno niski.

U poređenju sa drugim vidovima reklamiranja, poput reklamiranja u novinama i putem radio i TV reklama, najveći trošak kod veb-sajta je sama njegova izrada, a i to ne mora da bude veliki trošak. Veb-sajt ima dosta niske troškove održavanja a jednom postavljen veb-sajt nije ograničen brojem ponavljanja ili dužinom trajanja kako je to slučaj sa oglasima i reklamama, već je na internetu dostupan dokle god ne odlučite da ga sami ugasite. Svi ti troškovi se itekako, višestruko isplate.

Veb-sajt je osnova nastupa svake FIRME na internetu

Postoji mnogo načina da se firma oglašava na internetu, da nudi svoje proizvode i usluge, reklamira se i pronalazi svoje kupce. To može činiti i preko društvenih mreža, plaćenih oglasa, i na mnoge druge načine. Ipak, osnova svega toga je da prvo pokrene svoj veb-sajt na kom bi predstavila svu svoju ponudu i na koji bi društvene mreže i oglasi i upućivali nove potencijalne klijente. Zadatak Vašeg sajta će biti da ih detaljnije informiše o Vašoj ponudi i pretvori ih u Vaše klijente.

BIZ 10
din12.400
Kompanijski sajt
10 strana
15 slika
Kontakt forma
Mapa sa prikazom lokacije
3 imejl adrese *
Osnovna SEO optimizacija
Besplatan domen *
Bez hostinga *
~
~
~
~
PORUČI
BIZ 25
din24.800
Kompanijski sajt
25 strana
30 slika
Galerija slika
Kontakt forma
Mape sa prikazima lokacija
Responzivni dizajn
10 imejl adresa *
Dodatni jezik
SEO optimizacija
Besplatan domen *
Besplatan hosting *
Gugl Analitika
PORUČI
E-KOMERC
din49.600
Internet prodavnica
100 artikala
150 strana
150 slika
5 galerija slika
Kontakt forma
Porudžbenica
20 imejl adresa *
SEO optimizacija
Besplatan domen *
Besplatan hosting *
Dodatne funkcije *
Napredna Gugl Analitika
PORUČI

Šta Vi mislite o ovome?

avatar
  Prijavi se na obaveštenja o novim komentarima.  
Obavesti o