Sedamnaesta konferencija o elektronskoj trgovini i elektronskom poslovanju „E-trgovina 2017“, najveći domaći skup u ovoj oblasti, održao se tradicionalno na Paliću od 26.04. do 28.04.2017. godine. Posvećena je popularizaciji elektronskog poslovanja u Srbiji a namenjena je privrednicima da upoznaju i prate aktuelne trendove u domaćem, regionalnom i internacionalnom okruženju prakse elektronskog poslovanja.

Tematske oblasti kojima se konferencija bavi su: B2B i B2C e-commerce, internet marketing, Online PR, SEO, social Media, pravni aspekti elektronskog poslovanja, platne kartice i sistemi plaćanja na Internetu, sistemi zaštite elektronskih transakcija na Internetu, e-banking, brokersko poslovanje na Internetu, uloga osiguranja u procesu e-trgovine, upravljanje procesima dostave robe, i M-commerce i M-payment.

Konferencija „E-trgovina 2017“ pruža poslovnim ljudima mogućnost da kao slušaoci učestvuju na konferenciji, steknu uvid u trenutni razvoj e-trgovine i e-poslovanja u Srbiji i regionu i uspostave povoljne poslovne kontakte.

Cilj konferencije je upoznavanje privrednika sa aktuelnim trendovima u oblasti e-trgovine i mogućnostima da prikazana rešenja i iskustva primene u svom okruženju i unaprede svoje poslovanje.

O značaju ove Konferencije dovoljno je indikativan podatak da se godinama unazad skoro pola dostupnih kotizacija proda pre nego što se objavi prva informacija o konkretnim predavanjima, što ukazuje na poverenje koje učesnici ove Konferencije imaju u ovaj događaj.

Svake godine predstavnici nadležnih ministarstava iz oblasti trgovine, Informacionog društva i telekomunikacija, kao i predstavnici Privredne komore Srbije, aktivno učestvuju u realizaciji ovog skupa kao Pokrovitelji konferencije. Pored toga prisustvuju i predstavnici finansijskog sektora, vodeći e-trgovci, kao i stručnjaci iz svih oblasti primene e-poslovanja. Najveći deo učesnika čine predstavnici privrednih organizacija, što i jeste cilj ove konferencije – da se privreda upozna sa aktuelnim trendovima i mogućnostima primene u svom okruženju.

Na konferencije se moglo se čuti o tome kakvo je aktuelno stanje e-trgovine u ovim krajevima kroz relevantne studije slučaja i primere, svedočanstva velikih i malih kompanija, ali i o temama važnim za ovu oblast, koje se bave e-poslovanjem i e-trgovinom.

Predavanja i predavači na „E-trgovina 2017“ su bili:

Donesi.com – nekad i sad
Ivana Zirojević, ko-osnivač Donesi i SrediMe
Uloga korisničkog servisa u unapređenju prodaje
Milena Krstić, General manager, AEROGAGA
E-Commerce: How to Make the Payment Easy
Mirjana Ćurčić, Asseco South Eastern Europe
Pravni aspekti online prodaje usluga – CASE: eventim.rs
Pavle Leverda, General Manager at CS Eventim d.o.o.
Zaštita potrođača na internetu
Nevena Praizović, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija
INTERNET OF THINGS – TagItSmart
Nenad Gligorić, DunavNET
Impoqo : Novi alati za uspešan eCommerce
Silvia Šušnjević, Enetel Solutions
Iskustva MUP-a Srbije u vezi sa BEC i CEO prevarama
Branislav Veselinović, inspektor Ministarstva unutrađnjih poslova
Razvoj elektronskog poslovanja
Željko Rakić, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija
„Zaboravljena adresa“
Predrag Milićević, Rukovodilac Sektora za razvoj poslovanja i marketing, Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“
Vodič za e-trgovce: Kako legano voditi e-prodavnicu? Koje zakonske obaveze moraju online trgovci ispuniti kako bi poslovali u skladu sa zakonima koji regulišu elektronsku trgovinu u Srbiji
Bojana Amanović, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija
Kako sertifikovati e-prodavnicu i dobiti nacionalnu e-trustmark oznaku poverenja?
Nebojša Đurić, CReT – Centar za razvoj elektronske trgovine
Kreiranje potrošačkog medija za potrebe SEO i potpomognutih konverzija CASE: tehnomagazin.rs
Dragan Varagić, Internet akademija
National data management platform – dodatni izvor prihoda za trgovce
Đorđe Đuričić, Research and Technical Manager, Gemius RS
Vodič kroz e-commerce SEO
Dragan Grubački, Technical SEO Specialist, DEJAN Australian search marketing agency
Ecommerce i PPC – savremeni trendovi
Sanja Jovanović, Senior PPC Strategist, DEJAN Australian search marketing agency
Mislite da nemate konkurenciju? Konkurencija koju vidite u AdWords sustavu zapravo nije jedina konkurencija koja se oglašava za iste riječi kao i vi
Igor Jurić, mag.oec, Escape Ltd.
Elektronska i mobilna plaćanja u Srbiji i svetu
Aleksandar Birovljev, ecommerce ekspert, konsultant Direkcije za elektronsku upravu
Primena zakona o platnim uslugama, i institucije elektronskog novca
Narodna banka Srbije, Dragana Stanić, generalni direktor Sektora za platni sistem, i Dejan Dević, zamenik generalnog direktora Direkcije za zakonodavno-pravne poslove
iPay See – Prva institucija elektronskog novca u Srbiji
iPay See d.o.o. Beograd
Struktura tržišta m-commerca u Srbiji
Sandra Poprečica, CMO, LimundoGrad d.o.o.
Šta kupci traže na e-prodavnicama u Srbiji
eponuda.com
Kako povećati prodaju upotrebom FB, povećanjem angažmana korisnika
Ivan Bildi, Vlasnik internet marketing agencije Marketing Online
Kako unaprediti prodaju putem društvenih mreža CASE: teglas.rs
Vladimir Elesin, Founder / CEO at Tegla’s
Kreiranje prodajnih sadržaja u video formatu
Ivana Radovanović, CEO & Founder at MJTS LLC
Chat botovi u e-trgovini
Ivan Bildi, Vlasnik internet marketing agencije Marketing Online
Važnost kreiranja multiplatformskog web sajta za potrebe kompanije
Filip Kopunović, Zlatko Čović, Visoka tehnička škola strukovnih studija Subotica
Implementacija web baziranog SOS portala
Stefan Stanić, Stefan Stanković, Stefan Popić, Neven Rudić Vranić, Zlatko Čović, Visoka tehnička škola strukovnih studija Subotica
Razvoj eko turizma upotrebom web sajta
Saša Vukov, Veselin Romić, Vladimir Sabo, Zlatko Čović, Visoka tehnička škola strukovnih studija Subotica
Razvoj i implementacija web sajta za pronalaženje prevoza
Zoran Popić, Nenad Vukanović, Zlatko Čović, Visoka tehnička škola strukovnih studija Subotica
Unapređenje sistema za dodelu subvencija u lokalnoj samoupravi – primer opštine Mladenovac
Miloš Spasojević, Fakultet organizacionih nauka

Drugog dana održana je i panel diskusija na temu: Budućnost e-plaćanja u Srbiji.

Ove godine nagrada E-trgovina Award 2017, za najbolja domaća e-business i e-commerce rešenja u protekloj godini, dodeljena je kompaniji Studio Present d.o.o. za projekat www.totalbike.rs.

Sledeća konferencija, „E-trgovina 2018“, održaće se 25-27. aprila 2018.

Izvor: FB/StudioPresent

Šta Vi mislite o ovome?

avatar
  Prijavi se na obaveštenja o novim komentarima.  
Obavesti o